  • Data: 2010-02-03 09:46:13
    Temat: Re: Legalność starego oprogramowania
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-02 22:00, aari^^^ pisze:
    > Dnia Sun, 31 Jan 2010 06:04:50 +0100, AW powiedział:

    > [...]
    > No wszak o to chodzi, że zdaniem Przemysława nic nie trzeba udowadniać, bo
    > jak nie masz paragonu za kupno Windowsa, to znaczy że jesteś piratem.

    No masz moje spodnie, a nie masz dowodów, że je nabyłeś/pożyczyłeś
    legalnie.

    > Idąc tym tokiem rozumowania - jeśli nie masz paragonu za kupno spodni, to
    > znaczy, że jesteś złodziejem.

    Takie porównania mają to do siebie, że nie są w 100% dokładne. Spodnie,
    bułki etc. kupuje się masowo i nie mają przypisanego właściciela.
    Oprogramowanie tak. Dlatego porównanie do roweru/samochodu/etc które
    proponowałeś, było lepsze.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek