  • Data: 2010-02-06 12:38:22
    Temat: Re: Legalność starego oprogramowania
    Od: "aari^^^" <a...@t...email.is.invalid.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 06 Feb 2010 12:41:14 +0100, Przemysław Adam Śmiejek powiedział:

    > No więc nie dyskutuj. Personalne wycieczki i próby ubliżenia rozmówcy
    > nie czynią cię lepszym.

    Podkeśl proszę tą personalną wycieczkę, którą insynuujesz.

    Póki co, w mojej opinni to jedynie Ty się takowej dopuściłeś, sugerując, że
    moje słowa są dowodem na "taki pęd do używania cudzej własności za swoją i
    jeszcze buntowania się, że mi się należy, mi się należy, mi się należy."

    --
    Bright light is the end
    of the black light district.