  • Data: 2010-02-06 11:41:14
    Temat: Re: Legalność starego oprogramowania
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-06 12:21, aari^^^ pisze:
    > Dnia Fri, 05 Feb 2010 12:30:14 +0100, Przemysław Adam Śmiejek powiedział:
    >
    > [...]
    > Odpisałem bardzo szczegółowo na Twojego posta,
    > ale po przeczytaniu zdałem sobie sprawę, że jednak szkoda czasu na dalsze
    > dyskutowanie z Tobą.

    No więc nie dyskutuj. Personalne wycieczki i próby ubliżenia rozmówcy
    nie czynią cię lepszym.

    > BTW: Trzymasz w domu umowę k-s na wszystkie książki? Bo jak przyjdzie autor
    > i powie: przecież moja książka, pokaż dowód, że pozwoliłem Ci ją czytać, to
    > będziesz miał przechlapane.

    Znów używasz nieadekwatnych przykładów. Książka jest papierowa i jest
    przedmiotem. Jak będziesz miał jej skan, to co innego (tyle, że książka
    się łapie pod dozwolony użytek, oraz nie pod KK, a program pod KK).

    --
    Przemysław Adam Śmiejek