  • Data: 2004-02-25 09:01:27
    Temat: Re: LINUX a Prawa Polskie - rozwazania
    Od: "Mirek Barszcz" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeszcze powiedz jakim sposobem chcesz wprowadzać ową
    > "technologię": JEŚLI nie głosowanie :>, to CO ? Rewolucja ?

    Ja to rozumiem w ten sposob, ze cala koncepcja opieralaby sie przede wszystkim
    na zebraniu calego szajsu, ktory ludzi meczy, zaniesieniu go na Wiejska i
    powiedzeniu gosciom - prosze, oto cale gowno, ktore wyprodukowaliscie przez
    ostatnie 15 lat. A teraz bardzo prosimy - sprzatnijcie to w ten i ten sposob.
    I nie trzeba zadnej rewolucji. A jesli juz, to aksamitnej :)
    A technologia nie jest celem samym w sobie, ale tylko srodkiem do celu,
    ulatwieniem komunikacji pomiedzy ludzmi.