  • Data: 2004-02-25 11:41:15
    Temat: Re: LINUX a Prawa Polskie - rozwazania "lobbysty"
    Od: "szwaczu" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W Warszawie niech robią z tym co chcą. Powinien zostać sam podatek VAT i to
    mniejszy niż
    > jest obecnie. Odpadają wtedy PITY i inne bzdury.

    W pełni się z tobą zgadzam poza tym VATem. Włąśnie któryś raz słyszę żeby
    zlikwidować podatek dochodowy i zostawić vat. Ja bym zrobił na odwrót. Przecież
    vat to niesłychana biurokracja i problemy dla firm z zamrożeniem ich pieniędzy w
    fiskusie.
    A podatek dochodowy (uwaga tylko liniowy - innych nie uznaję ;), po prostu
    płacisz od tego co zarobiłeś i spokój.
    Czego ja nie dostrzegam ? :)