  • Data: 2004-02-25 08:38:03
    Temat: Re: LINUX a Prawa Polskie - rozwazania "lobbysty"
    Od: "szwaczu" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > w koncu
    > samo przez sie stanie sie jasne, ze sejm nie jest potrzebny, bo kazdy
    > moze brac poprzez internet czynny udzial w zyciu politycznym. My juz
    > tego nie doczekamy, moze nasze dzieci.

    Oj duuuuuuuuuużo pokoleń będzie musiało minąć bo to by oznaczało rozstanie się
    posłów z ich dietami. :D

    A tak poważnie to też mi się wydaje, że tak będzie. Choć jeśli wcześniej nie
    nastąpi zbiorowa zmiana myślenia i ludzie nie zaczną się interesować polityką,
    tylko dalej wybierać populistów to wolał bym by nigdy to się nie stało bo jest
    zbyt niebezpieczne :(
    Przeprowadzenie reform ograniczania wydatków, które godzą we wszystki może być
    właściwie niemożliwe.