  • Data: 2013-07-08 23:50:33
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 8 Jul 2013, z wrote:

    > Kupujesz worek za grosze (skala misiu skala) napełniasz i wystawiasz

    To tak dobrze nie działa.
    Skala zbierani śmieci workami jest MNIEJSZA niż zbierania całymi
    kontenerami.
    Kontenerami wychodzi ile wychodzi (i NIE piszę o "nowej lepszej
    metodzie podatkowej", lecz cenach SPRZED zmiany!) i w workach
    nie wyjdzie taniej.

    > Cały pic w tym żeby skalkulować cenę tak żeby nie opłacało się wywozić do
    > lasu, odbiorcy wywieźć a jeszcze przetwórca zarobił. Wolny rynek!!!

    Ale to trzeba te worki dotować.
    Z czego? - z podatku śmieciowego? :D

    > No chyba żeby wymusić to drakońskimi karami. To tak w ramach straszenia PISem
    > :-)
    >
    > Nie do wykonania?

    Wedle pojawiacych się tu i ówdzie zeznań, za II wojny za szmuglowanie
    żywności była kara śmierci.
    Szmuglowali czy nie?

    > Tak wiem... Brakuje najistotniejszego ogniwa - biurokracji.
    > Bez tego nic się nie uda ;-)

    Taa... Ty to umiesz człowieka pocieszyć ;)

    pzdr, Gotfryd