    From: "Marcin Goralski" <g...@p...wprost.lp>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kto pomoże kobiecie?
    Date: Thu, 6 Nov 2003 14:29:23 +0100

    "Miroo_news" <m...@U...poczta.fm> wrote in message
    news:bocv4h$k9d$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie rozumiesz problemu. Nie chodzi o to, że nie

    Ty nie rozumiesz odpowiedzi juz Ci udzielonych, albo zachcialo Ci sie
    glupiej zabawy na grupie.

    > Sam konkretnie nie zostałem poinformowany w czym dokładnie
    > leży problem, ale padł właśnie przykład z pieczątką.

    To sie najpierw doinformuj - popros o wykladnie prawna osobe ktora Ci wciska
    takie bzdury.

    > Poza tym to może by wyjaśniało dlaczego tak wiele kobiet
    > (zwłaszcza z dorobkiem naukowym, lekarek, itp) ma podwójne

    Tia ... zawsze mozna sobie uzasadnic wiele rzeczy samodzielnie :-)

    > nazwisko. Może to być sprawa już wyrobionej renomy,
    > przywyczajenia do własnego nazwiska, ale chyba nie na
    > taką skalę?

    Wiekszosc moich znajomych ma podwojne nazwiska i _zadna_ nie jest ani
    naukowcem, ani lekarka, choc wszystkie sa wyksztalcone

    marcin