  • Data: 2003-11-05 11:11:20
    Temat: Re: Kto pomoże kobiecie?
    Od: "lablador" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Niedawno dowiedziała się (i ponoć szczęka
    > jej opadła i zadzwoniła o podłogę), że jeśli obroni się
    > pod własnym nazwiskiem to nie będzie miała prawa
    > używać "mgr" przed nazwiskiem gdy zmieni
    > nazwisko na nazw. męża.

    Wiekszej bzdury to ja chyba nie slyszalem. Dyplom zaswiadcza, ze tytul
    magistra otrzymala okreslona osoba w wyniku wydania stosownej decyzji
    administracyjnej przez komisje egzaminacyjna (akt konkretny i indywidualny).
    Nazwisko moze sobie dziewczyna zmieniac ile chce i nie tylko z uwagi na
    slub. Przyslugujace uprawnienie do poslugiwania sie tytulem -w razie
    watpliwosci -wykaze przez okazanie dyplomu i odpisu aktu malzenstwa (gdzie
    odnotowane jest jakie nazwisko przyjmuje) a w razie zmiany nazwiska z innej
    przyczyny-przez okazanie decyzji administracyjnej o zmianie nazwiska.

    To tak jak bym dostal pozwolenie na budowe, wybudowal dom i zmienil
    nazwisko, to czy musialbym go rozebrac? :)) Ciekawe kto wymysla takie
    rzeczy?

    Dan