  • Data: 2005-03-19 16:36:59
    Temat: Re: Kto może nam wejść do domu [Polityka}
    Od: PablO <n...@p...nie?> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:d1g7g2$h3$1@opal.futuro.pl...

    ^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^

    > Jezu! Taż sam piszesz, że w wypadku podejrzenia. PODEJRZENIA!
    [8<]
    > NIELEGALNE kopiowanie programów jest przestępstwem

    Nie sądziłem, że kopiowanie programu jest zagrożeniem życia lub zdrowia.
    Chociaż w sumie, spiracisz -> programista nie dostanie kasy -> nie
    będzie miał na piwo -> podupadnie na zdrowiu. No tylko to mi nie wygląda
    na bezpośrednie zagrożenie ;]

    --
    message::after {
    content:"Pozdrawiam";