    From: Jasko Bartnik <b...@j...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kraweznik miedzy jezdniami
    Date: Mon, 7 Nov 2005 00:25:09 +0100
    Sender: Jasko Bartnik <>

    Dnia Mon, 7 Nov 2005 00:14:43 +0100, Jasko Bartnik napisał(a):

    > Ew. jesli ten dojazd jest krotszy niz 20 metrow nie bedzie klasyfikowany
    > jako droga (a wtedy nie bedzie skrzyzowania) ... ale o tym poki co nic nie
    > wiemy.

    Sam sie zamotalem z tej poznej pory :P Powyzej 20m. dlugosci to jest droga
    twarda (po spelnieniu warunkow nawierzchni). Nie zmienia to faktu ze do
    drogi twardej zalicza sie droge brukowa powyzej 20m.

    Art.2.10
    skrzyzowanie - przeciecie drog (...) nie dotyczy przeciecia, polaczenie lub
    rozwidlenia, drogi twardej z droga gruntowa lub stanowiaca dojazd do
    obiektu znajdujacego sie przy drodze.

    A tu mamy same dojazdy wiec definicja dotyczy przykladu ... nie, ide spac
    ... paragrafy zle na mnie dzialaja.

    Dobranoc
    Jasko Bartnik