  • Data: 2021-08-09 16:03:33
    Temat: Re: Kradziez wartosci 300 zl
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.08.2021 o 15:29, J.F pisze:

    > Ten pod spodem to imo bedzie mial specyficzny kontur.

    Sprawdziłeś?

    > No, i czy to cos przekraczajacego mozliwosci kulsonow ?

    Zapytaj kulsonów. nie wiem.

    > No chyba, ze juz notowany i odciski sa w bazie ...

    A jeśli są, to co?

    > no popatrz pan ...
    > "Ślady zapachowe wskazujące na Tomasza Komendę zostały pobrane bez
    > udziału biegłego - dodali."

    Kto? Po co biegły o tego?

    > Kulson nie potrafi pobierac sladow czy tak bezpieczniej, bo moze by
    > trzeba ruszyc dupy i sprawdzic ilus tam skazanych na podstawie psa ...

    Zazwyczaj tobi to technik. Uparłeś sie na jakiś enigmatycznych kulsonów
    i z uporem maniaka mnie pytasz, co on umieją. Nie wiem.

    > Zlapali "na goracym uczynku" to chyba widzieli.
    > No ale owszem - pewnie jeden sie wlamywal, a drugi patrzyl, patrzec
    > wolno :-)

    Nie, ale mniejszy wyrok się dostaje.

    > Ujawniono, ale to byl Hollywood.
    > Ale zobacz to
    > https://www.youtube.com/watch?v=R0e8WXkFA64

    No i? Przeleciałem, ale rewelacji taż żadnej nie widzę.

    > Jak widac nie trzeba wycinac kierownicy, nie trzeba jej nawet zanosic
    > do komory.
    > I ujawnia sie odciski ciagle proszkiem, czyli kubek nijak nie jest
    > "obsliniony". Zreszta na ile ja znam CA, to one dosc szybko twardna na
    > wolnym powietrzu - tu ciekawe - jakas powolna odmiana, czy z tluszczem
    > wolniej sie to dzieje.

    To ja Ci podpowiem, że samych rodzajów proszków na co dzien używa się ze
    trzy rodzaje, a bardziej wypaśnie to pewnie jeszcze kilka innych. Tylko
    trzeba wiedzieć co i do czego sie używa, a nie przywoływać losowe filmy
    nawet nie mając o tym pojęcia. Przyszło Ci do głowy, ze istotna jest
    przykładowo porowatość :-)

    > Ale za to potem ladnie wyglada w umorzeniu "nie przeprowadzono badania
    > z uwagi na wysokie straty i brak zgody wlasciciela".
    > A jak sie go odpowiednio postraszy, to wycofa zgloszenie i statystyki
    > sie polepsza :-P

    Weź Ty się nie błaźnij i nie powtarzaj obiegowych głupot. Wycofać, to
    sobie możesz samochód w garażu.

    > A policjant umie?

    Spora część tak. Ja nie umie, to się woła specjalistę. W ostateczności
    bierze mechanika samochodowego, uzgadnia z nim co i jak ma dotykać, a
    czego nie.

    --
    Robert Tomasik