    From: "todler" <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Koszty postepowania w sadzie grodzkim - komunikacyjne
    Date: Sun, 27 Feb 2005 23:35:29 +0100

    Użytkownik "Wiesiek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:6525.0000180f.4222410b@newsgate.onet.pl...

    > Dzwonisz na policję, że podejrzeważ osoby podające sie za policjantów i
    prosisz
    > o przybycie...może jak przyjada i zobacza radiowóz blokujący wjazd, to
    bedzie
    > im trudniej potem sie z tego tłumaczyć... Polecam, dyktafon, aparat
    cyfrowy,
    > ukryta kamera;)...ale zawsze jak zechca to Cie udupia;) mozesz np.
    wylądować w
    > izbie wytrzeźwień..to nie problem..a przyjemne nie jest i wytłumacz,że nie
    > jesteś wielbładem....
    > Ostatnio czytałem akta w mojej sprawie, no naprawdę nieżle policjanci
    kłamia...

    W mojej tez klamia !
    Policjant na sprawie stwierdzil ze pamieta moje numery rejestracyjne!
    A nie kontorolowal mnie conajmiej 4 lata - na to mam dowod!
    Policjant stwierdzil ze stalem jakies 40 m od radiowowzu i ze ja do nich
    podszedlem a dryugi stwierdzil ze jak sie zatrzymalem to obok mojego
    samochodu przechodzil przechodzien ktory tez zwracal mi uwage na brak
    swiatel! Tylko (jesli przyjac ze taki przechodzien byl - bo drugiitego nie
    pamieta) jak gliniarz mogl to slyszec z 40 metrow!