  • Data: 2005-02-27 21:52:11
    Temat: Re: Koszty postepowania w sadzie grodzkim - komunikacyjne
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > ej przeciez my nie o takiej sytuacji piszemy!
    > nie o tym ze zarzucili brak swiatel i wtedy przyjezdza drugi patrol tylko o
    > sytuacji
    > gdy jakis patrol popelnia wykroczenie np blakuje wjazd do prywatnej poswsji,
    > wjezdza pod zakaz itp w sytuacji gdy nie sa na sygnale czyli nie sa
    > uprzywilejowani

    Dzwonisz na policję, że podejrzeważ osoby podające sie za policjantów i prosisz
    o przybycie...może jak przyjada i zobacza radiowóz blokujący wjazd, to bedzie
    im trudniej potem sie z tego tłumaczyć... Polecam, dyktafon, aparat cyfrowy,
    ukryta kamera;)...ale zawsze jak zechca to Cie udupia;) mozesz np. wylądować w
    izbie wytrzeźwień..to nie problem..a przyjemne nie jest i wytłumacz,że nie
    jesteś wielbładem....
    Ostatnio czytałem akta w mojej sprawie, no naprawdę nieżle policjanci kłamia...

    pozdrawiam

    Wiesiek

    PS. Może sobie dopusc...z czasem zapomna o Tobie...