  • Data: 2002-06-10 22:22:32
    Temat: Re: Korzystanie z sieci (internetu) prawo czy przywilej ?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek wrote:

    [ciach]
    > "Uzywanie sieci jest PRZYWILEJEM, a nie UPRAWNIENIEM; przywilejem,..."

    [ciach]

    > Mam nadzieje, ze obowiazujace przywileje maja charakter honorowy i nie
    > zastepuja praw i uprawnien, wynikajacych z obowiazujacego prawa i
    > zawieranych umow.

    To znaczy ja odnosze wrazenie ze to zdanie tyczy sie nie dostepu do
    internetu jako calosci a do jego poszczegolnych uslug.

    Taki typowy przyklad - IRC
    Mozliwosc korzystania z kanalu jest przywilejem. Przywilejem ktory moze ci
    odebrac operator kanalu bez podawania przyczyny.
    Moze zablokowac ci dostep do jakiegos kanalu (odebrac ten przywilej).