  • Data: 2022-04-29 15:26:46
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.04.2022 o 15:17, J.F napisał:

    > Rozciagniecie moze byc bardzo istotne, bo starczy respiratorow, albo
    > nie starczy. Doczekamy szczepionki, albo nie doczekamy.

    no i nie doczekaliśmy. Respiratorów nie powinniśmy używać do leczenia
    schorzeń wywołanych covidem, ale to inna kwestia. Tlenoterapia to nie
    respiratoroterapia - to nie to samo.

    > Albo np latem zachorowalnosc i tak spada, to moze postarajmy sie
    > podniesc, respiratory wolne, szczytu jesiennego nie bedzie.

    zachorowalność latem spada, ale wirus i tak się roznosi, natomiast
    hekatomba była w związku z wprowadzeniem paraliżujących rozwiązań w
    szpitalach.

    > A po jakim czasie czlowiek przestaje zarazac?
    > Moze wystarczy zamknac na miesiac ... wszystkich na calym swiecie.

    Można, ale jest problem, że izolacja 100% i wtedy zbierasz więcej trupów
    niż mogłoby wyprodukować zarażenie (bo nikt z nikim nie mógłby się
    kontaktować) i też pewności nie ma, że nie będzie sobie w jakimś
    zwierzaku czekać. Pewności nie ma, więc uda się w 99% a potem od nowa?

    --
    http://zrzeda.pl