  • Data: 2022-04-27 17:13:51
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.04.2022 o 15:47, Shrek pisze:

    > No ale to jest naprawdę absurdalny przykład.

    Dlatego właśnie napisałem, że oczywiście możemy rozmieniać się na drobne
    i roztrząsać ten przykład który dałeś... albo:

    > Masz rację - lokdałny tego nie zmieniły.

    Nie zrozumiałeś. Zmieniły. Ograniczyły nierozsądnych ludzi, którzy bez
    odgórnych lokdałnów w życiu by się sami nie ograniczyli z rozsądku po
    rozsądnym apelu do ich sumień.
    Z tego samego powodu trzeba było u nas wprowadzić obowiązkowe maseczki w
    sklepach. Jak i wiele innych rzeczy trzeba było wprowadzić. Mniej lub
    bardziej dziwnych, takich jak np. zakaz picia piwa na ławce w parku,
    czy zakaz zapierdalania samochodem po osiedlowych uliczkach.
    Ten zakaz jest wyjątkowo dziwny i całkowicie niepotrzebny, bo ja nie
    zapierdalam i nie nigdy nie zapierdalałem samochodem po osiedlowych
    uliczkach.

    > Rząd udawał, że robi lokdałn
    > ludzie nawet nie udawali że się stosują. Jedyne co jako tako działało to
    > zamykanie siłowni, gastronomii i rozrywki. Z tych przybytków osoby z
    > grup ryzyka korzystały od zawsze z umiarkowaniem.

    No to już nic nie rozumiem... Najpierw piszesz, że tragedia, gospodarka
    jebła, wszystko jebło... no to dlaczego jebło, skoro ludzie się nie
    stosowali i tylko udawali, że się stosują?

    "Dobra - poważne ograniczenia - w turystyce, rozrywce, medycynie,
    szkolnictwie podstawowym i wyższym, transporcie (to wynik powyższego) i
    większą częśc budżetówki na pół gwizdka. Dodatkowo w szcztowych okresach
    miałeś milion osób na kwarantanni i grube setki tysięcy rodziców dzieci
    do lat ośmiu. Zapewne wiele pominąłem."

    No jak? Przecież tylko jako tako zamknęli siłownie, gastronomię i
    rozrywki... Niby rząd i ludzie udawali, a jednak nie udawali?

    Trudno nadążyć za tym co piszesz.

    Ale chyba masz sporo racji z tym udawaniem.
    To by wyjaśniało dlaczego lokdałn był tak mało skuteczny (w/g ciebie)
    na pandemię i dlaczego gospodarka nie jebła (choć w/g ciebie jebła), bo
    po lokdałnach ludzie nie wiedzą co z forsą robić i stoją w kolejkach do
    dilerów samochodów i po nieruchomości.

    Dwie zagadki rozwiązane na raz. Genialne.

    > BTW - byłem w wakacje w tatrach i w podkarpaciu obostrzenia się po
    > prostu nie przyjęły. Nikt nawet nie udawał że ich przestrzega, policja
    > nawet nie udawała że im na tym zależy. Normalnie w DC sporo ludzi miało
    > wyjebane ale tam to jakbyś do innego kraju pojechał gdzie o epidemii nie
    > słyszeli.

    Hmmm... i mimo tego gospodarka jebła przez lokdałny... które się nie
    przyjęły?

    > Jak tam wyniki dla podkarpacia i małopolski?

    Nie mam bladego pojęcia. Tam też jebło? Czy tam też udawali?

    > Skup się - lokdałny też nie.

    Ale jakby ludzie nie udawali, to lokdałny by zadziałały?

    > Różnica między szwecją a nami jest taka,

    Że pewnie tam ludzie bardziej udawali niż u nas.
    Albo mniej udawali i im mniej gospodarka jebła.
    No i się pogubiłem.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr