  • Data: 2022-04-28 02:55:45
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-04-27, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale samochódu czy paliwa?

    Paliwa.

    > Ale trzy miesiące? Jest chyba jedna taka - na grypę. Do czasu kowidowej
    > była uznawana za najmniej udaną szczepionkę. Z tym że nawet na grypę
    > szczepionkę aktualizuje się przed sezonem, dlatego jakoś działa. N kowid
    > szczepimy się szczepionką która jest skuteczna na 5 wariantów wstecz i
    > udajemy że to ma sens zamiast zupdejtować szczepionkę do obecnego wariantu.

    No na grypę. Ta sama klasa wirusów zdaje się? Dlaczego więc tak bardzo
    pomstujesz na te kowidowe?

    > Jaka jest druga szczepionka co działa mniej niż powiedzmy dwa lata? Albo
    > nawet pięć?

    Trochę jest (vide mój inny post) ale co to ma do rzeczy, skoro inna
    klasa wirusów?

    > No chyba że mają wadę fabryczną. Szczepinki też zazwyczaj działają. No
    > chyba że na grypę to wtedy tak słabiej ale jednak na ogół też. A z tą
    > jest problem bo przez analogię do opon kończy się po 3 tys kilometrów. A
    > po dwóch wymianach mówią ci że musisz zmienić na nowe z tym że ci nie
    > wolno. A producent rekalmuje je ciągle jako wyjątkowo udany produkt.

    Te nie mają wady a mają taką właściwość bo nikt nic lepszego dotychczas
    nie wymyślił. Tak samo nikt nie wymyślił efektywnych (przyczepność,
    bezpieczeństwo) na warunki F1 opon, które byłyby trwałe.

    --
    Marcin