  • Data: 2022-04-26 09:53:18
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.04.2022 o 15:58, Shrek pisze:

    > Napisali. A co?

    Wyciągnij wnioski.

    > Nie napisali bo nie tym ten raport się zajmuje. Napisali, że po 20
    > tygodniach jest nieskuteczna.

    Czy ty właśnie napisałeś, że przez 20 tygodni jest skuteczna?

    > Jak ci się samochód zepsuje, to jest
    > zepsuty, czy działa, bo skoro się zepsuł to musiał działać zanim się
    > zepsuł?

    Jak ci się paliwo w baku kończy, to samochód jest zepsuty? Przecież nie
    działa... więc skoro jest zepsuty, to nie mógł działać zanim się paliwo
    skończyło. Więc po chuj kupować zepsuty samochód?
    A jak się paliwo skończy, to trzeba oddać na złom, bo nie działa, więc
    jest (i był, cud sprawił, że jeździł) zepsuty, a szury miały rację.

    > No to lepiej uwierz.

    Nie da rady. W pobliskich sklepach nie ma aluminiowych czapek, a
    samodzielnie nie potrafię zrobić działającej.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr