  • Data: 2022-04-26 09:53:05
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przestrzeń nie, ale energia już tak,

    Przestrzeń i czas póki co są ciągłe.

    > a ruch->prędokość jest związany z
    > energią.

    Czyli energia i co za tym idzie prędkość czy przyspieszenie jest
    kwantowalne. Odległość i czas póki co nie. Droga też nie, bo możesz ją
    zmierzyć w dowolnym punkcie czasu, więc będzie ciągła. Póki co w moim
    rozumieniu świat nie jest dyskretny.

    BTW - na poziomie fundamentalnym prawdopodobieństwo możliwości
    "kwantowego" ruchu dokładnie do wybranego zawczasu punktu w ciągłej
    przestrzeni jest zerowe. Prawdopodobieństwo trafienia "kwantem" w
    konkretny punkt przestrzeni ciągłej jest zerowe tak jak na trafienie
    liczby rzeczywistej w zbiorze liczb wymiernych;) Kwantem zawsze będzie
    za blisko albo za daleko, więc nie rozwiązuje to paradoksu zenka:P

    > Dla porządku, ja sobie tylko tak gdybam bo się w zasadzie na tym nie
    > do końca znam.

    Ja też nie:P

    --
    Shrek