  • Data: 2022-04-22 17:51:40
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co nie zmienia faktu, że są zaszepieni, lezą do lekarza, dostają ART
    > dodatni.

    No własnie jak pójdą do abonaentowego a nie NFZ to nie dostają
    rejestrowanego testu. Myślisz, że akurat antyszczepy podchodzą
    entuzjastycznie do dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego - nie wydaje mi
    się.

    > Mają zapewne mniejszą naturalną doporność niż młodsi.

    No ale siedzą na dupie w domu. No chyba że nie siedzą. To czemu reszta
    ma siedzieć w ich imieniu, żeby oni wychodząc z domu reszty nie spotkali?

    > W niczym, ale mówimy o nieogarach.

    No ale czemu ogarnięci mieliby się dobrowolnie na areszt zapisywać?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!