  • Data: 2022-04-23 02:59:23
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-04-22, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No własnie jak pójdą do abonaentowego a nie NFZ to nie dostają
    > rejestrowanego testu. Myślisz, że akurat antyszczepy podchodzą
    > entuzjastycznie do dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego - nie wydaje mi
    > się.

    Nieśmiało zauważę, że to było o staruszkach :)

    > No ale siedzą na dupie w domu. No chyba że nie siedzą. To czemu reszta
    > ma siedzieć w ich imieniu, żeby oni wychodząc z domu reszty nie spotkali?

    Nie siedzą. Nie powinni przynajmniej. A wyjść z domu mają prawo jakkażdy
    inny.

    > No ale czemu ogarnięci mieliby się dobrowolnie na areszt zapisywać?

    Analizujemy zachowania obu grup. Teza (Twoja) była taka, że jak już to
    na rejestrowalny ART nadziewają się nieogary. Ja się z tym zgodziłem,
    przy czym zauważyłem, że nadziać to się oni mogą z raz bo potem już
    wiedzą, lub wiedzą nawed przed bo się wcześniej znajoma Karyna z Sebą
    już nadziali. Więc niekoniecznie ilość oficjalnych pozytywów z tej grupy
    jest jakoś bardzo wysoka. A taki emeryt lub prawie emeryt to ze 20%
    społeczeństwa i zwykle zaszczepiony. Choruje DUŻO częsciej i nie ma jak
    unikać lekarza, gdzie przetestują go oficjalnie. Więcej, nie ma nawet po
    co unikać bo nie i dostanie 3 dni w domu to i tak mu zwykle rybka, więc
    i nie ma po co unikać.

    --
    Marcin