  • Data: 2022-04-19 18:18:16
    Temat: Re: Korelacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 19 Apr 2022 08:26:46 +0200, Tomasz Kaczanowski wrote:
> [...]
    [...]
    > Ale przed tym ostrzegali: prof Kuna wiosną 2020r, dr Basiukiewicz, prof
    > Simon - wiosną (potem dostał dodatkowe stanowisko i zmienił gadkę) prof
    > Gut (wiosną - potem dostał stanowisko i prawdę mówił tylko od czasu do
    > czasu w wywiadach, jak sie zapomniał, np słynne stwierdzenie z początku
    > zimy 2020r, że pandemia skończy się, jak zapadnie taka decyzja
    > polityczna)

    Kviatek odkopal inne ciekawostki

    https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/1460
    968,wlochy-koronawirus-lombardia-bergamo-zgony.html

    "W rejonie miasta Bergamo w Lombardii na północy Włoch, gdzie szerzy
    się koronawirus, w ciągu tygodnia zarejestrowano 14 razy więcej zgonów
    niż w tym samym czasie przed rokiem - takie dane przedstawił we wtorek
    lokalny dziennik "L'Eco di Bergamo". "

    No to ja nie wiem, czy to mozna nazwać decyzją polityczną.

    > i wielu innych - można znaleźć ich po obu stronach barykady.
    > A wszelkie wcześniejsze opracowania naukowe mówiły wprost - stosowanie
    > NPI przeciw chorobom układu oddechowego przynosi więcej szkody niż
    > pożytku, dlatego się odradza wszelkich lockdownów, powszechnego noszenia
    > masek itd.

    Jak sie czlowiek dusi z braku tlenu, to chyba jedna przynosi skutek.

    Maski nie wiem ... chyba zdaja sie działac.
    Lockdown ... no patrz, jak to moze wyglądac, gdy sie lekceważy.

    Inna sprawa, ze jak długo ten lockdown ... dwa lata? A czemu tylko 2 ?

    J.