  • Data: 2022-04-19 18:21:17
    Temat: Re: Korelacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 19 Apr 2022 08:20:59 +0200, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > I tak zarazi, Mała jest szansa, że nie.

    w zasadzie tak.
    Ale moze krzywa bedzie taka, ze respiratorow starczy dla
    potrzebujących.

    > Natomiast 80 latek nie wychodząc
    > na zewnątrz, chodząc w masce (to szczególnie szkodliwe jest właśnie dla
    > osób starszych i chorych na inne choroby układu oddechowego) jeszcze
    > bardziej zepsuł sobie naturalną odporność (np mniejsze przyswajanie
    > witaminy D poprzez brak ekspozycji na słońce, która zgodnie z badaniami
    > ma znaczenie w przebiegu ciężkości choroby). Tak wiem, naturalna
    > odporność jest szurską teorią...

    Jesli są takie badania ze to kwestia witaminy D, to przeciez mozna
    podać.
    Przy czym sporo starych ludzi z innych przyczyn juz i tak ma mniejszą
    ekspozycje.

    Ba - w Polsce ponoc w ogole mamy mały poziom tej witaminy.

    J.