  • Data: 2022-04-19 18:03:55
    Temat: Re: Korelacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 18 Apr 2022 11:17:26 +0200, Kviat wrote:

    > Może dzięki lokdałnowi?
    > Bo oczywiście zapaść w służbie zdrowia przed szczepionkami i przed
    > lokdałnami, to ogólnoświatowy spisek agresywnych lewaków.
    > Do tego masz krótką pamięć.
    > https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/1460
    992,koronawirus-wlochy-brak-miejsc-w-szpitalach.html

    Takie jakies wiadomosci mozna bylo wyczytac, tylko nie bardzo wiadomo
    - czy Włochy to taki "zachód na niby", czy dotyczylo to jednej
    prowincji, czy wrecz jednego miasta.

    Bo dla porównania - jak w Londynie zrobili szpital tymczasowy
    z 500 respiratorami i mozliwoscia rozbudowy do 4 tysiecy ... to
    przyjał 18 pacjentow ...

    P.S. Ciagle mnie ciekawia te tysiace respiratorow lezące gdzies w
    magazynach ... lekcja z poprzednich SARS, czy np wojsko ma zapasy
    na wypadek wojny?

    I dlugo tak trzymają? bo to chyba trzeba jakos dbac o nie, sprawdzac
    regularnie, kalibrowac czy co tam ... a producent gwarancje daje
    z pominieciem lat leżenia w magazynie?

    J.