  • Data: 2022-04-16 04:40:33
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-04-14, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > NIe musisz się znać - od tego są naukowcy i eksperci. Przecież nie
    > dopuściliby szitu - prawda?

    > No ale to przecież szur:P

    > E tam - napewno szurskie strony.

    > https://www.nfz.gov.pl/download/gfx/nfz/pl/defaultak
    tualnosci/370/8178/1/strategia_w_sytuacji_zmniejszen
    ia_zagrozenia_epidemicznego_covid-19_2022.03.22.pdf

> [...]
    > wśród osób z pozytywnym wynikiem testu: 85-91% dla testów PCR; 53-63%
    > dla testów
    > antygenowych;
    >
    > przy wysokim rozpowszechnieniu choroby (10%) - odsetek wyników fałszywie
    > pozytywnych wśród osób z pozytywnym wynikiem testu: 34-66% dla testów
    > PCR; 87-
    > 91% dla testów antygenowych"
    >
    > No i co teraz? Głupia sprawa - prawda? Szury miały rację a cała
    > strategia walki z epidemią okdp? Tysiące ludzi były "leczone" nie na tą
    > chorobę co trzeba i poumierały na "kowid + współtowarzyszące" fałszując

    A jaka była metodologia na podstawie której otrzymano te procenty? Ja
    pewnie znowu żyję w innej bajce, ale mieliśmy tu jakieś 2-3 miesiące
    amoku, gdzie człowiek się prawie nie mógł wysrać bez testu ART. Patrząc
    na to ile tych testów wykonano i ile z tego było negatywnych to brakuje
    mi w tych procentach minimum tej informacji. Te negatywy są tu MZ dość
    ważne bo, skoro nie są to jak rozumiem false negative, to jednak mocno
    zawężają grupę ryzyka. A też ta grupa ryzyka, to przecież nie wszyscy
    byli z jakimiś objawami. Takich też leczono? No więc tak trochę wygląda
    to jednak na jakieś odp..lanie dramy w szurskim stylu :)
    Problem nie w ilości false positive a zaniechaniu leczenia tych, których
    uznano, że mają kowid. No chyba, że ilość flase negative była też znaczna.

    > Nawiasem mówiąc nie chce mi się wierzyć w taki fakap, a "faktczekersi"
    > twierdzą, że w źródłach podanych w raporcie nic takiego nie ma ale... Po
    > pierwsze faktczekersi często piszą bzdury, po drugie oznaczałoby to że
    > całe to zaufanie do "ekspertów" jest również okdp.

    > No 87-90% to nie jest rzadko.

    Nie, ale należałoby się nieco wgryźć bo tak to nie wiadomo o co chodzi.

    --
    Marcin