  • Data: 2022-04-16 04:20:31
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-04-14, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:
> [...]
    we-prof-kuna-maja-przymusic-do-szczepienia.html

    > Śledzisz wątek, czy poczytujesz losowo co któryś post?

    Czuję się trochę zagubiony i czasami czytam losowo.

    > 1. Rzeczony Kuna to nie moja bajka.

    To wiem.

    > 2. Kilka postów wyżej pisałem, że dane o infekcjach nie są wiarygodne, bo
    > nie uzyskane na reprezentatywnej grupie.

    To też wiem i z tym się zgadzam. Ale w kwestii o co się w tej chwili ze
    Szrekiem żrecie to znowu się zgubiłem.

> [...]
    > powiada, że można się naciąć.
    >
    > "Żadne z badań laboratoryjnych nie daje 100% dokładności, jednak PCR i inne
    > testy molekularne są powszechnie uważane za najbardziej niezawodną metodę
    > rozpoznania COVID-19.
    >
    > Test pozwala wykryć nawet bardzo małe ilości materiału genetycznego
    > SARS-CoV-2, rzadko zdarza się, aby wynik testu był dodatni u osoby
    > niezakażonej lub u osoby, która nie przechodziła niedawno infekcji. Wynik
    > ujemny zazwyczaj jest dokładny, jednak sporadycznie zgłaszano wyniki
    > fałszywie ujemne, kiedy nie wykryto wirusa w próbce od osoby zakażonej.

    To wróćmy teraz do mojej uwagi, nadal nie razi Cię argumentacja
    przeprowadzona na podstawie pojedynczego, losowego przypadku, o którym
    zasadniczo niewiele wiadomo? Z jednej strony Kuna to nie Twoja bajka, a
    tu jakby sugerujesz, że coś jest na rzeczy. Natomiast ja się przywaliłem
    dokładnie do tej konkretnej wypowiedzi bo taka argumentacja jest
    kuriozalna u dowolnej osoby pretendującej do bycia jakimś-tam
    autorytetem.

    --
    Marcin