  • Data: 2022-04-16 12:57:34
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.04.2022 o 12:45, Kviat pisze:

    > Nie brak też teorii, że Ziemia jest płaska.

    Oczywiście - natomiast są trzymające się kupy opracowania że jest
    okrągła. Natomiast twierdzenie, że lokdałny (i ich konsekwencje)
    zmniejszyły liczbę zgonów opiera się na głębokim przekonaniu. A jak ktoś
    jest nieprzekonany to szur:P

    > Czyli twierdzisz, że naukowcy nas okłamali (i nadal nas okłamują), że
    > szczepionki działają,

    No oczywiście że nie działają jeśli chodzi o ograniczenie zachorowań i
    transmisji. A własnie to było podstawą całego systemu certów. Wiec -
    tak, nie działają i system certyfikatów okazał się zbudowany na
    niedziałających założeniach. Pikaczufejs.jpg

    > że zachorowanie po szczepieniu ma łagodniejszy
    > przebieg, ma mniej powikłań niż bez szczepienia, że po szczepieniu
    > umiera mniej ludzi?

    Ile razy można - nigdy temu nie zaprzeczałem.

    > Czyli twierdzisz, że gdyby ludzie nie siedzieli w domach, nie nosili
    > maseczek i roznosili wirusa, to zachorowałoby tyle samo ludzi, w tak
    > samo rozciągniętym czasie i szpitale byłyby tak samo obłożone chorymi?

    Nie - nie twierdzę. Twierdzę tylko że wcale nie jestem przekonany że
    przez lokdałnynie zginęło więcej ludzi niż lokdałnami ocalono. Co widać
    choćby w nadmiarowych zgonach, których nie da się przypisać bezpośrednio
    kowidowi (nawet kreatywnie).

    > Że równie dobrze mogliby normalnie roznosić i nie byłoby różnicy?

    Nie wiemy. Imho byłaby - zmarłoby więcej ludzi z grup ryzyka, ogólnie
    mniej albo porównywalnie, nie mielibyśmy zapaści w gospodarce, turystyce
    i edukacji. Ogólnie brutalnie mówiąc poświęciliśmy życie i powodzenie
    osób młodszych i zdrowszych kosztem straszych i schorowanych.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.