  • Data: 2022-04-16 04:08:57
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-04-14, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Mnie bardziej "niepokoi", że testy były potwierdzone naukowo, popierane
    > przez naukowców i isrniał co do nich "naukowy konsensus" aż tu nagle się
    > zesrało i teraz okazuje się, że jak opierałes się na tych "naukach" to
    > jesteś szur:P

    Ale skąd nagle ta nagonka na testy? Trochę mnie ta cała dyskusja
    przytłacza, co już Olin rezolutnie był zauważył, ale nie kojarzę
    jakiegoś naukowego konsensusu przerażającej nieskuteczności tych testów.
    Od początku raczej wiadomo, że jak to z testami, 100% pewności nie dają
    a i test należy wykonać zgodnie z pewnymi procedurami.

    --
    Marcin