  • Data: 2022-04-15 16:27:14
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.04.2022 o 15:58, Olin pisze:

    > Nie wiem, czy się mylą, bo nie znam się na kowidowych testach;

    No więc jako że jesteś szanującym się antyszurem musisz takiej poważnej
    instytucji wierzyć bezwarunkowo. Problem w tym, że kłamią:P

    > na pewno się
    > zasromają, kiedy napiszesz do nich powyższe.

    Już do nich napisano. Zmienili jedne dane z dupy na drugie dane z dupy.

    > Miało być o korzystaniu z wątpliwych statystyk, a wrzuciłeś jakiegoś
    > śmiecia.

    Jakiego śmiecia - poważny raport, poważnej instytucji od oceny i
    procedur medycznych i taryfikacji. Kto ma się znać lepiej od nich -
    najwyżej klasy fachowcy, nie ma w polsce lepszych. No a wystarczyło
    ssprawdzić źdódełka i okazuje się jak wyglądają raporty
    najpoważniejszych instytucji.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.