    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Korelacja
    Date: Thu, 14 Apr 2022 14:16:22 +0200
    <x3r3v6dtregz$.1jbnspqzg7lcv$.dlg@40tude.net>
    <6256e45e$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <1ml9hsfwjxc0i$.1kwa2cn32fshg$.dlg@40tude.net>
    <pub66vsnbwn1.4iflyzz512lz$.dlg@40tude.net>
    <97t81xngk75b$.1iy7xsgqjlt4i.dlg@40tude.net>
    <t38u94$1pr5$1@gioia.aioe.org>
    <4b5gvueda5h3.gzjnq6l0hbfe$.dlg@40tude.net> <t38vk6$e08$1@gioia.aioe.org>
    <nze6cn76y7ey.f57x2u5c5z0u$.dlg@40tude.net>
    <t3925i$1jva$1@gioia.aioe.org>
    <tskltn7y0wni$.7uesxgcyfeth.dlg@40tude.net>

    W dniu 14.04.2022 o 14:06, Olin napisał:

    > Pozostaje do tego przekonać wyznawców liczby zakażeń, do których ja się nie
    > zaliczam. Wprawdzie czasem przy porównaniu liczby albo krzywych zgonów i
    > zakażeń wychodzą absurdy, ale oni się tym ani trochę nie zrażają.

    Widzisz - źle odczytujesz intencje niektórych - mając oficjalne dane,
    pokazują bezwartościowość albo tych danych albo szczepień, albo jednego
    i drugiego - taki dowód nie wprost. Ktoś na podstawie takich danych
    wprowadza lockdawn i próbuje wprowadzić obowiązek szczepień preparatem
    (moim zdaniem) niewystarczająco przebadanym. Ponieważ podają taką
    podstawę, a więc opartą o testy PCR (co do których wielu naukowców i
    lekarzy ma duże zastrzeżenia, jeśli chodzi o sposób ich użycia, a co za
    tym idzie dane są niewiarygodne) i mówią jednocześnie, że rozwiązaniem
    jest szczepionka, ale jak doda się jedno do drugiego, to okazuje się, że
    to nie działa, więc albo testy są niewiarygodne, albo szczepionka nie
    działa, albo jedno i drugie.

    --
    http://kaczus.ppa.pl