  • Data: 2022-04-14 16:26:20
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.04.2022 o 15:57, Olin pisze:

    > 3. Nie znam się na testach na kowid, więc się nie wypowiadam na temat ich
    > dokładności.

    NIe musisz się znać - od tego są naukowcy i eksperci. Przecież nie
    dopuściliby szitu - prawda?

    >Tomek twierdzi, że z nimi nie całkiem dobrze.

    No ale to przecież szur:P

    > Szybki gugiel
    > powiada, że można się naciąć.

    E tam - napewno szurskie strony.

    > "Żadne z badań laboratoryjnych nie daje 100% dokładności, jednak PCR i inne
    > testy molekularne są powszechnie uważane za najbardziej niezawodną metodę
    > rozpoznania COVID-19.

    https://www.nfz.gov.pl/download/gfx/nfz/pl/defaultak
    tualnosci/370/8178/1/strategia_w_sytuacji_zmniejszen
    ia_zagrozenia_epidemicznego_covid-19_2022.03.22.pdf

    No ale ostatnio nasi "eksperci" stwierdzili, że:

    "przy niskim rozpowszechnieniu choroby (1%) - odsetek wyników fałszywie
    pozytywnych
    wśród osób z pozytywnym wynikiem testu: 85-91% dla testów PCR; 53-63%
    dla testów
    antygenowych;

    przy wysokim rozpowszechnieniu choroby (10%) - odsetek wyników fałszywie
    pozytywnych wśród osób z pozytywnym wynikiem testu: 34-66% dla testów
    PCR; 87-
    91% dla testów antygenowych"

    No i co teraz? Głupia sprawa - prawda? Szury miały rację a cała
    strategia walki z epidemią okdp? Tysiące ludzi były "leczone" nie na tą
    chorobę co trzeba i poumierały na "kowid + współtowarzyszące" fałszując
    statystyki zgonów?

    Nawiasem mówiąc nie chce mi się wierzyć w taki fakap, a "faktczekersi"
    twierdzą, że w źródłach podanych w raporcie nic takiego nie ma ale... Po
    pierwsze faktczekersi często piszą bzdury, po drugie oznaczałoby to że
    całe to zaufanie do "ekspertów" jest również okdp.

    > Test pozwala wykryć nawet bardzo małe ilości materiału genetycznego
    > SARS-CoV-2, rzadko zdarza się, aby wynik testu był dodatni u osoby
    > niezakażonej lub u osoby, która nie przechodziła niedawno infekcji.

    No 87-90% to nie jest rzadko.

    > Szybkie testy wykonywane w miejscu opieki nad pacjentem są zazwyczaj
    > wiarygodne,

    No właśnie według naszych ekspertów - nie:P Pikaczufejs.jpeg.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.