    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Korelacja
    <j...@4...com>
    <623f7062$0$465$65785112@news.neostrada.pl>
    <VbP%J.4031$Xa1.3903@fx10.ams1>
    <62401bc3$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
    <bxV%J.6922$sb1.6338@fx11.ams1>
    <6240650f$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sun, 27 Mar 2022 22:57:12 GMT

    On 2022-03-27, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A robił już ktoś badania jak strzelanie sobie szczepionki powiedzmy 120
    > krotnie w czasie życia wpływa na układ odpornościowy? Bo wydaje mi się,
    > że rozmawiamy to o zupełnie nowej "jakości" szczepień.

    To jest pytanie typu, czy robił już ktoś badania jak cotygodniowa
    dializa, albo codzienne kłucie się insuliną wpływa na to czy tamto. W
    przypadku szczepionek o tyle lepiej, że można się zamknąć i komunikować
    przez śluzę. Wiadomo, że odrobinę przesadzam, ale ponownie, wszystko
    jest kwestią oceny ryzyka i zgody na określone ryzyko. Skoro nie ma
    lepszej alternatywy, to albo trzeba brać, albo ryzykować ciężki przebieg
    ze wszystkimi tego konsekwencjami.

    --
    Marcin