  • Data: 2022-02-23 12:06:45
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.02.2022 o 10:44, Olin pisze:

    > No dobrze, a w jakim to jest okresie?

    W całym. A co?

    > Jaki jest poziom szczepień w poszczególnych landach, jeśli to obejmuje czas
    > po rozpoczęciu szczepień?

    Cytując ciebie "a jakie ma to znaczenie?" Wykres pokazuje "zależność"
    między dwoma wielkościami:P Reszta jest nieważna:P Teraz widzisz
    absurdalność swojej argumentacji. Tak - przypuszczam, że całkiem
    prawdopodobne, że to jest związane ze szczepieniami - nawet napisałem w
    jaki sposób ta zależność zachodzi pradopodobnie. No ale idąc twoją szosą
    masz zależność jednego od drugiego i już:P

    I co dalej będziesz się nabijał z tego że "widać zabory"? Widać je w
    bardzo wielu rzeczach i dziwne byłoby gdyby widać nie było.

    > "Z danych Instytutu Roberta Kocha (RKI) wynika, że w Saksonii w pełni
    > zaszczepionych jest tylko 52,6 procent mieszkańców. W Bremie 71,5 proc.
    > Słabo wypadają także inne wschodnioniemieckie landy. W Brandenburgii to
    > 55,6 proc., w Turyngii 56,5 proc. Tylko Meklemburgia-Pomorze Przednie z
    > wynikiem 60 proc. nie odstaje tak mocno od ogólnoniemieckiej średniej,
    > która wynosi obecnie 61,4 proc."

    No i super - widać zabory.

    > Najmniej zaszczepionych właśnie tam, gdzie dałeś wykrzykniki.

    Wykrzykniki dałem przy każdym landzie należącym do DDR - i jak widać
    zabory czy nie?

    > Coś ta teoria o zaletach folii się nie sprawdza poza szurnetem.

    Oczywiście że się sprawa - choćby się zesrał te zabory z czego się tak
    usilnie nabijałeś widać.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.