  • Data: 2022-02-24 11:51:23
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla osób trzecich?

    W sumie racja...

    > A nie jest to zwykły efekt oportunistycznych starań różnej maści cieciów
    > co to tylko marzą aby pokazać, że rządzą?

    Jest, ale bez kowida raczej by do tego nie doszło. Cowid dal pretekst na
    różnych poziomach "ważności" do bezkarności za takie rzeczy. Państwo
    dało do zrozumienia, że ma to w dupie i im niżej ktoś w hierarchi tym
    wyżej urósł.

    > To cały czas MZ jest oportuniz plus dupochroństwo. Trzeba się wykazać.

    Ale właśnie kowidopierdolec to umożliwił.

    > No trochę. Trochę też dramatyzujesz :) ale fakt, że mimo objaśnień
    > Kwiata nadal nie rozumiem.

    Sam widzisz. A weź pod uwagę, że kwiatek głupi nie jest i trochę ludzi
    może przekonać, że masz się godzić co mówią i nie zastanawiać.

    > Bo taki jest właśnie suweren na plecach którego się wożą. Afery to
    > działają na wyborców peło i podobnych. Wyborców pisu co najwyżej dopada
    > paroksyzm zazdości szybko kompensowany tym, że na szczęście nachapują
    > się nie ci z peło.

    Dlatego można spokojnie z kowidowego szaleństwa korzystać. Tym bardziej
    że jak widzisz mają poparcie wśród... antypisów.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.