  • Data: 2022-02-24 05:56:17
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-02-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Bo przede mną się nie mieszczą:P

    > W kabriolecie pasy mają jeszcze więcej sensu.

    Dla osób trzecich?

    > U nas możesz coć nie wolno. U ciebie to nie wiem - może ci pięć batów
    > zasądzą;) Ale nie wiedzę analogii do szczepień.

    Wierzę w swój talent. Wyszedłem bez mandatu z nadziania się na radiowóz
    podczas jazdy normalną ulicą pod prąd. Radiowóz jechał prawidłowo.

    A analogia jest taka, że czasem robi się coś co nie ma do końca sensu,
    żeby nie konfudować mniej zorientowanych i dawać dobry przykład. Np.
    wydaje mi się, że spora część mądrych i inteligentnych ludzi, którzy
    jednak chodzą do kościoła, chodzi tam właśnie z tego powodu.

    > Ale kowidem się to usprawiedliwia i bez kowida byłoby raczej nie możliwe
    > abo znacząco częstsze. Prze kowidem jednak nie miałem sytuacji że mnie
    > cieć do sądu po prostu nie wpuścił, że kulsony się zamknęły w
    > komisariacie i dyżurny nie wpuszczał, żeby zgłosić czyn zabroniony. Nie

    A nie jest to zwykły efekt oportunistycznych starań różnej maści cieciów
    co to tylko marzą aby pokazać, że rządzą?

    > było sytuacji, że nie zorganizowano wyborów bo kowid, nie było sytuacji,
    > że przychodnia się zamknęła przed pacjentami i trzeba było walić kijem w
    > okno żeby wyniki przedkowidowe odebrać. Nie było sytuacji gdzie
    > p.o.remier zamyka bez podstawy prawnej biznesy a kulsony wpadają do
    > restauracji jak mafia w latach 90 i straszą klientów. O skali przewałów,
    > że aż transmitowali w telewizji wałek z największym samolotem świata nie
    > wspomnę.

    To cały czas MZ jest oportuniz plus dupochroństwo. Trzeba się wykazać.

    > I najważniejsze - jak ci się nie podoba to jesteś szur - przecież
    > "naukofcy som zgodni że tak trzeba!" I to wszystko przez to, że szrek
    > się co prawda zaszczepił ale się nie uśmiechał:P Jakby się uśmiechał i
    > miał więcej wiary to już bysmy sobie już poradzili.

    No trochę. Trochę też dramatyzujesz :) ale fakt, że mimo objaśnień
    Kwiata nadal nie rozumiem.

    > Mówisz o kraju w którym afera przekraczająca zakresem watergate...
    > utonęła bez większego echa w innych. Zresztą jak społeczenstwo by się
    > nawet wkurwiło i wyszło na ulice, to najwyżej się powie, że to szury i
    > się ich normalnie spałuje.

    Bo taki jest właśnie suweren na plecach którego się wożą. Afery to
    działają na wyborców peło i podobnych. Wyborców pisu co najwyżej dopada
    paroksyzm zazdości szybko kompensowany tym, że na szczęście nachapują
    się nie ci z peło.

    --
    Marcin