  • Data: 2022-02-22 16:53:01
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.02.2022 o 16:17, Shrek pisze:

    > A twój jeszcze prostszy - nawet nie musisz się trudzić, żeby pamiętać o
    > czym dyskutujemy. No to przypomnę - _spekulujemy_ o tym, co ile należy
    > brać kolejną dawkę w przyszłości i czy "fryzjer' ma prawo się nad tym
    > zastanawiać czy to dla niego akceptowalne czy nie, przez twoją analogię
    > do jakiegoś głupiego mostu i zdania inżynier vs fryzjer.

    No to ci przypomnę, że fryzjer takie spekulacje może sobie wsadzić w
    buty. Będzie wyższy. Równie dobrze może się zastanawiać, czy dla niego
    akceptowalny jest kształt Ziemi.

    > Odpisałem ci, że raz że analogia głupia, dwa przeceniasz możliwości
    > inżyniera.

    No popatrz, a jednak kilku kandydatów na szczepionki uziemili.
    Ci fachowcy od szczepionek najwyraźniej przecenili swoje możliwości.

    Pewnie fryzjerzy zdecydowali, czy są dobre i że się nie nadają, a szury
    miały rację.

    > Ale odpisywać nie musisz, bo i tak dyskusja z tobą żadna.

    Ja z tobą nie dyskutuję. Ja ci tłumaczę.

    Pozdrawiam
    Piotr