  • Data: 2022-02-12 20:11:26
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.02.2022 o 18:54, Shrek pisze:

    > Jak już się analogii
    > samochodowych trzymać to wymieniłeś akumulator przed zimą,

    Tak się akurat składa, że przed tą zimą wymieniłem :)

    > żeby dobrze
    > palił, a jak nie odpaliłeś przy pierwszym mrozie, to cię informują, że
    > przecież trzeba doładowywać prostownikiem co weekend:P

    Ale odpaliłem :)

    Przed wymianą, jak stary zaczął kaprysić, to na wszelki wypadek
    zaopatrzyłem się w takie coś:
    https://rooks.pl/pl/5001-narzedzia-do-akumulatorow/m
    ini-booster-urzadzenie-rozruchowe-king-size-12v-900a
    -20000-mah

    Do rozruchu swojego miałem okazję skorzystać jak na razie raz (przed
    wymianą akumulatora na nowy), ale z czystym sumieniem mogę polecić.
    Chociaż z dołączonych końcówek do laptopa żadna nie pasowała do mojego,
    to równocześnie mam przyzwoitego powerbanka, latarkę w samochodzie i już
    kilka razy pomogłem ludziom na drodze/parkingu odpalić samochód bez
    ciągania kabli z akumulatora do akumulatora. Odpalił nawet jakiegoś
    dostawczaka na dislu.

    Pozdrawiam
    Piotr