  • Data: 2022-02-12 22:59:53
    Temat: Re: Korelacja
    Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > A pisałem? Pisałem tylko że korelacja to nie związek przycyznowo
    > skutkowy od razu i że na tej grafice było widać zabory.

    No tak, tylko zabory dałeś radę zobaczyć :)
    Co prawda każdy od strzału raczej skojarzyłby byłe demoludy z niechęcią do
    narzucania czegoś, ale widać religia zbyt mocno ciebie ograniczyła. Bywa :)

    > Przy czym
    > pisałem również, że zarówno szczepienia jak i "zabory" są zapewne
    > prawidłowym wnioskiem przyczynowo-skutkowym.

    Tak, coś tam było o miłości do caratu czy jakoś tak. Sorry, bzdury szybko
    wylatują mi z głowy :P

    > No dobra - my ty gadu gadu a miałeś znaleźć cytat gdzie twierdziłem, ze
    > szczepienia nie zmniejszają ryzyka zgonu. Znalazłeś już? Bo fajnie się
    > gada, ale na cytat tu czekamy.

    Akurat to nie ja miałem znaleźć. Wszystko już ci się miesza, bywa. Zamiast
    religijnego stosuj naukowe podejście :P