  • Data: 2022-01-06 00:54:15
    Temat: Re: Kontrola zus
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-01-05, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Czyli chcesz podwójnie opodatkować mołodszych przy jednoczesnym
    > pogorszeniu ich warunków emerytury... Jak już napisałeś - politycznie
    > wątpię.

    Nie. Bardziej widzę opcje w jakiejś redystrybucji dochodów. Innymi
    słowy, komuś trzeba by zabrać co niekoniecznie oznacza, że to młodzi
    mają więcej dokładać. Sądząc po tym jak została w ostatnich latach
    rozbudowana cała infrastruktura urzędnicza i spółkowa, te stada
    pociotków i misiewiczów, agencji do kontroli agencji, innego
    marnotrastwa publicznych pieniędzy, to parę miliardów z tego by było.

    > Akurat wbrew obiegowym opinią zus bierze bardzo małą prowizję.

    To dlaczego jest tak źe skoro jest taki efektywny zarządca?

    --
    Marcin