  • Data: 2022-01-07 08:16:20
    Temat: Re: Kontrola zus
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Smok to na etapie transformacji jest, a tu się już delektujemy osobniczą
    > odpowiedzialnością za byt własny.

    To wyjaśniej jak chcesz obniżyć podatki ("daniny") a jednocześnie
    osiągnąć dodatkowe 10% PKB rocznie. Bo jak dla mnie bez smoka się nie
    obejdzie:P

    > No ale jak ebnie to ebnie raczej wszystkim więc problem zrobi się natury
    > państwej, będzie jakiś restart i wszyscy będą mieli wtedy po g.

    No właśnie - więc w sumie nic to nie da. Bo statystycznie jebnąć musi.
    Zresztą jak napisałem - w kraju na dorobku (a cały czas tacy jesteśmy)
    oszczędności sprzed pół wieku będą ststystycznei niewiele warte.

    > Różnią się bardzo różnie, niekoniecznie mądrąścią społeczną, na pewno
    > nie demokracją, ale pewnie się różnią dojrzałością elit.

    No dobra - to dodajmy demokretyczne kraje:P

    Moim zdaniem po prostu nie ma sensu...

    --
    Shrek