  • Data: 2022-01-07 00:54:57
    Temat: Re: Kontrola zus
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-01-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A był w tej bajce smok? Bo przypominam że w tym samym wątku proponowałeś
    > jeszcze spłacić dzisejszych emerytów z "dodatkowych dochodów państwa":P

    Smok to na etapie transformacji jest, a tu się już delektujemy osobniczą
    odpowiedzialnością za byt własny.

    > To nie zadziała. Nie ma prawa zadziałać w kraju rozwijającym się, o
    > kolonialnej strukturze gospodarki w dodatku niestabilnym politycznie. Po
    > prostu co byś nie zrobił okaże się że albo po drodze jebnie albo twoje
    > oszczędności będą na końcu nic nie warte. Znaczy pomijając już ten
    > pierwszy punkt o obniżce podatków i spłaceniu obecnych emerytów z tej
    > obniżki;)

    No ale jak ebnie to ebnie raczej wszystkim więc problem zrobi się natury
    państwej, będzie jakiś restart i wszyscy będą mieli wtedy po g.

    > Hmmm. Napieraj a powiemy ci w czym te kraje różnią się od polski:P No i
    > dodaj jak długo to tam funkcjonyje.

    Różnią się bardzo różnie, niekoniecznie mądrąścią społeczną, na pewno
    nie demokracją, ale pewnie się różnią dojrzałością elit.

    > No ale sam widzisz, że z suchych danych niekoniecznie widać to co gołym
    > okiem, że tam jest patologia. Pewnie chiny by wyszły jeszcze lepiej,
    > tylko niekoniecznie musi się to poktywać z opinią przeciętnego chińczyka
    > z prowincji;)

    No i dlatego się zastanawiam jak to rozsądnie oszacować.

    --
    Marcin