  • Data: 2022-01-08 00:37:15
    Temat: Re: Kontrola zus
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-01-07, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale nie stanowią "większości".

    Managerowie w wieku 45 lat nie przechodzą na emeryturę. W tym wieku
    przechodzą ci co sobie ustawili tak życie i zwykle wygląda to tak, że do
    tego 45 roku popier..li jak woły nienawidząc swojej roboty, pracodawcy i
    maksymalizując (zwykl kosztem jakości życia) swoje oszczędności. To jest
    pewien wybór.

    A tacy menadżerowie pełną gębą to pracują zwykle grubo dłużej niż wiek
    emerytalny bo jest to coś co ich kręci. Potem zaś pracują dalej jako np.
    doradcy czy konsultanci. Również bo to ich kręci a siedzenie w domu i
    podlewanie ogródka jakby mniej.

    --
    Marcin