  • Data: 2002-04-03 16:33:36
    Temat: Re: Kontrola w firmie
    Od: Tomisław Kityński <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> wrote in message
    news:Pine.LNX.4.44.0204031729470.1499-100000@localho
    st...
    > On Wed, 3 Apr 2002, Ziemek Borowski wrote:
    >
    > Kolega źle zadał pytanie - nie ma czegoś takiego jak samorzutna kontrola,
    > BSA działa zawsze w ramach nakazu przeszukania.

    Czy więc w takim razie przeszukanie podlegają także pracownicy?
    (czy dopuszczalne jest przeszukiwanie prywatnych rzeczy należących
    do pracownika, np. aktówek, plecaków, toreb, etc).

    > A może źle zrozumiałem pytanie. Pracowniczy = będący własnością
    > pracownika, czy mieniem powierzonym?

    Mi chodzi o własność prywatną pracownika, nie należącą do firmy.
    Przykładowo pracownik Kowalski przynosi sobie z domu dysk twardy
    i podłącza go do komputera firmowego na swoim stanowisku pracy ---
    czy taki dysk także podlega kontroli?

    --
    ===] Internet Designers SA, Programming Dept., senior programmer [===
    ==] ul. Przedmiejska 6--10, 54-201 Wrocław, http://www.id.pl/ [==