  • Data: 2002-04-05 17:53:00
    Temat: Re: Kontrola w firmie
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 5 Apr 2002, Jaroslaw Sakowski wrote:

    >+ "kubita" <k...@y...com> writes:
    [...]
    >+ > W takim wypadku - czy kontrola nie powinna wygladac tak ze biora wykaz
    >+ > sprzetu komputerowego i jada po kolei kazda pozycje z listy?
    >+
    >+ Sprzet nie musi byc w srodkach trwalych firmy wpisany ?
    >+ Bo tylko wtedy jest firmy a nie prywatny (tak mysle).

    Jeśli firma jest prywatna to niekoniecznie.
    NSA w sprawach podatkowych prezentował pojęcie "nieujawnionych
    środków trwałych", myślę że można domniemywać że JEŚLI wolno
    używać go (pojęcia) w jednych sprawach - to wolno i w innych
    (w ustawie nie wystepuje).
    [....]
    >+ Co z systemami Open Source (ja mam tylko takie) - ja Ci specjalisci
    >+ stwierdzaja jaki jest system ?

    IMO BSA ma prawo sprawdzać tylko czy "ich" systemy są w użyciu,
    odpowiedź: "nie" kończy ich działkę. Jak z policją - nie mam
    zielonego pojęcia. Ale podobno policja używa tu i ówdzie
    linuksa... ?

    Pozdrowienia, Gotfryd