  • Data: 2002-04-04 15:39:47
    Temat: Re: Kontrola w firmie
    Od: Tomisław Kityński <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> wrote in message
    news:Pine.LNX.4.44.0204041524480.1281-100000@localho
    st...

    > Owszem, kontrolowany jest zakład pracy, ale kontrolujący nie będą przecież
    > na bieżąco sprawdzać czy zabieranie mienie należy do niego czy do
    > pracownika.

    Czyli teoretycznie policja może się uprzeć, że moje np. skarpetki
    należą do firmy i jako takie, ponieważ są powiedzmy podejrzane,
    mogą mi zostać zabrane?

    Innymi słowy --- czy przebywając w miejscu pracy, w momencie
    kiedy nastąpiła kontrola, pracownik ma prawo zachowania przy sobie
    jakichś swoich rzeczy (które nie będą podlegać kontroli), czy też
    każda z nich, bez względu na to, do kogo ta rzecz należy, może zostać
    zatrzymana?

    Z tego co przeczytałem wcześniej wynika właśnie tak, ale trudno mi
    uwierzyć, że pracownik nie ma w tym momencie nic do powiedzenia 8(

    > Ale przecież karalne jest przechowywanie także cudzych płyt :) Poza tym
    > przepadkiem objęte jest także mienie nie należące do sprawcy.

    A co z zasadą domniemanej niewinności? No w końcu jeżeli płyta
    naprawdę należy do pracownika, to jak on to może udowodnić?

    Poza tym dziękuję za rozjaśnienie pozostałych kwestii 8)

    --
    ===] Internet Designers SA, Programming Dept., senior programmer [===
    ==] ul. Przedmiejska 6--10, 54-201 Wrocław, http://www.id.pl/ [==