  • Data: 2022-07-14 16:47:03
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.07.2022 o 14:08, _Master_ pisze:

    > ŁOOOOŁŁŁŁŁ. ;-)
    >

    > To napisz łajzo że ci się ludzie z Konfederacji nie podobają i wolisz
    > Jachirę bo ładniejsza ;-)

    Czyli nie zrozumiałeś.
    Dlaczego mnie to nie dziwi?

    > Po co ta dyskusja o podatkach jak z góry wiesz że NIE BO NIE.

    Żeby ci uświadomić, że normalni ludzie nie zagłosują na konfederastów,
    choćby konfederaści mieli najlepsze pomysły na świecie na podatki z
    powodów, które ci wielokrotnie podawałem.
    A czego ty pojąć nie możesz i jesteś wiecznie zdziwiony, dlaczego nie
    chcą na nich głosować, bo przecież mają takie fantastyczne pomysły na
    podatki.

    Jeszcze raz: mają też w pakiecie inne pomysły, które wykluczają ich z
    poważnej dyskusji.

    > Wystarczy przycisnąć takiego antykonfederata merytorycznie i wyłazi
    > słoma z butów
    >
    > Żałość.pl

    Dostałeś merytoryczną odpowiedź.
    Prościej nie potrafię.
    I tak masz szczęście, że wykazałem się wyjątkową cierpliwością do
    ciebie. Masz szansę skorzystać z okazji.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr