  • Data: 2017-08-31 14:53:49
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 31 sierpnia 2017 14:41:53 UTC+2 użytkownik Tomasz Kaczanowski
    napisał:

    > A widzisz różnicę między zajęciem samochodu, który masz w garażu, a
    > samochodu, który stoi w pobliżu twojej posesji (nie mając dowodu, ze
    > niem jeździsz ect).
    A jak to auto będzie stało u sąsiada a komornik zajmie mając podejrzenia ze nim
    władam to dobrze czy żle?
    Ma na miejscu badać kto jest właścicielem tego auta(jak ma to zrobić?) czy jednak
    rozsądniej by było aby je zajął a właściciela ustalił później?(teraz tak to działa)
    Czy może jednak ma nie zajmować bo suto stoi na posesji sąsiada?

    > Zauważ, że czasami, jeśli przeciwnik jest większy,
    > nie zajmuje się ruchomości - przykład, słyszałeś o zajęciu wyposażenia pokoju
    hotelowego, tylko dlatego, że dłużnik przebywał w nim?

    A no właśnie nie słyszałem, tak jak nie słyszałem aby za długi pilota komornik
    samolot zajmował.
    Więc o co ten krzyk teraz jest?