  • Data: 2017-08-31 15:04:40
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 31 sierpnia 2017 14:57:49 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Ja uważam że zależy to od przedmiotu.
    > O ile ciężko udowodnić kto jest właścicielem telewizora to właściciela
    > pojazdu mechanicznego definiuje dowód rejestracyjny. Nawet jak w sposób
    > magiczny zginie to formalnego właściciela można sprawdzić we właściwym
    > urzędzie komunikacji.
    Nie
    Pisałem wyżej- swego czasu kupiłem auto, miałem stosowną umowę ze sprzedającym tyle
    tylko że przez ponad rok nie chciało mi się odwiedzić wydziału komunikacji żeby dane
    właściciela w dowodzie zmienili.
    Czyli w praktyce właścicielem auta byłem ja ale gdyby komornik do dowodu zajrzał czy
    nawet w wydziale komunikacji zapytał to tam by figurował poprzedni właściciel.
    Dlatego takie auto komornik powinien mieć prawo zająć i wtedy jest czas na ustalenie
    właściciela. Tego nie da się zrobić w dniu zajęcia.