  • Data: 2017-08-31 15:12:54
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.08.2017 o 14:32, Kris pisze:

    > A migają?

    A ponoszą jakąś?

    > Pisałem już tu kiedyś- były pracodawca mojej mamy jest jej niewinien kasę.
    Aktualnie duży bar prowadzi, fajnym autem jeździ a ciągle "egzekucja bezskuteczna" Bo
    auto jak i bar jest "zapisane" na jego konkubinę.

    No widzisz, a podobno skoro może wziąć wszystko co w dość szeroko
    pojętym "władaniu", a akurat komornikowi twojej matki się nie chce. A
    miało być tak pięknie, że dzięki rzadkim przypadkom zajęcia nie tego co
    trzeba, twoja matka bez problemu zlicytuje "właściciela".

    Tyle teoria a praktyka jest taka, że twoja matka długo nie odzyskała, bo
    komornik ma to w D4, a chłopowi ciągnik zlicytowali. Czyli twój argument
    w ogóle nie działa/

    Shrek